Emilia Sjödin

Såhär gör du din foundation ljusare!
Hej mina fina!
Idag köpte jag något som jag har kikat på länge. Ni vet att jag har en väldigt ljus hy och att brun utan sol inte är ett alternativ för mig, därför har jag väldigt svårt att hitta en bra foundation som passar min hudton, speciellt på vintern då jag är extra blek. Men idag, äntligen, köpte jag Shade Adjusting Drops från The Body Shop! Det är alltså en produkt som är till för att göra din foundation ljusare/mörkare! Jag köpte produkten som är till för att ljusa upp min foundation med. Jag har testat den lite lätt och än så länge känns den sjukt bra! 
 
Den kostade 195 Kronor för er som undrar! 
Vill ni att jag ska göra en före/efter- bild på hur foundationens färg ändras? 
 
Har någon av er testat denna? Vad tycker ni om den? 
 
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh smidigt

Svar: Ja men väldigt smidigt ! :)
Emilia Sjödin

#2 - alice

ååh kan du snälla göra en recension på denna?? Funderar verkligen på att köpa den men den kostar ju 195 kr så vet inte om jag ska köpa en ljusare foundation istället till samma pris hah

Svar: Absolut kan jag göra det ! Men måste testa den ett tag innan jag kan recensera. Jag kan än så länge säga att jag tycker om den ! :) men håll utkik efter en recension snart! Kramar :)
Emilia Sjödin