Emilia Sjödin

Therése Lindgren "Ibland mår jag inte så bra".
 
Jag känner mig så efter när jag skriver detta men, jag har köpt Theréses bok! Äntligen har jag boken i mina egna händer, som jag har längtat. Therése är för mig en jättestor inspirationskälla och jag älskar verkligen att titta på hennes Youtubevideos då hon alltid är så glad och positiv. Dock har Therése panikångest vilket gör att hon inte alltid mår så bra, och det är precis det boken handlar om, vad jag har förstått. 
 
Jag antar att nästan alla av er som läser min blogg vet vem hon är och att ni förmodligen redan har läst hennes bok. Min fråga till er som har läst boken är, var den bra? Vad tycker ni om boken? 
 
Ett av mina nyårslöften/mål var att läsa en bok. Jag vet, en bok ska väl inte vara så svår att läsa? Jag gillar tyvärr inte att läsa men jag ser faktiskt fram emot att läsa Theréses bok! Jag tjuvstartade på första kapitlet redan i gallerian när jag precis köpte boken. Jag läser texten med hennes röst också, hur sjukt? 
 
Hoppas ni alla får en fin kväll och glöm inte bort att jag tycker om er! KRAMAR! 
 
#1 - JUNITJEJ

Jag kanske också borde läsa boken!

Svar: Jag har läst två kapitel och än så länge verkar den superbra ! :)
Emilia Sjödin

#2 - Sanna

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin