Emilia Sjödin

Hudvård - Natural & Organic
 
Naturliga ansiktsprodukter är det som funkar bäst för mig. Dessa produkter från NAOBAY är väldigt billiga och dessutom sjukt bra! Jag beställde dessa produkter för någon månad sedan och jag har verkligen hunnit testa dem. Det är en toner (ansiktsvatten), en peeling (skrubb) och en återfuktande kräm. Jag har aldrig känt mig så fräsch och ren efter jag har använt dessa tre produkter. Min hy är jättemjuk och det var väldigt längesedan jag hade torr hy, vilket jag tidigare hade väldigt ofta. 
 
Ni kanske känner igen de två första produkterna, för dem har jag haft förut. Men den återfuktande krämen är helt ny för mig, och en stor ny favorit! 
 
Tonern och peelingen doftar inte speciellt mycket, vilket jag gillar. Ni vet att jag är en sådan som hatar när alla produkter ska dofta, för då blir det så mycket dofter när jag väl är klar med mina sminkrutiner, haha. Aniktskrämen doftar däremot men den luktar bara fräscht, vilket jag föredrar. 
 
Dessa produkter är så pass miljöväntliga att man kan slänga de direkt i naturen. 
 
Har ni inte testat dessa produkter så tycker jag ni borde göra det! Ni hittar produkterna på nordicfeel eller cocopanda!