Emilia Sjödin

Brännbollsyran - Kygo & Zara Larsson
 
Hej mina fina! 
 
Alldeles precis nyss köpte jag min tågbiljett till Umeå den andra Juni, för jag ska nämligen på...BRÄNNBOLLSYRAN! Jag och min kompis Emma (kanske fler) åker hem till Nanna i Umeå och festar i två dagar, hur roligt?! Vi kommer festa till självaste kygo, Zara Larsson och massa fler! Jag är taggad till tusen och det kommer bli så otroligt roligt, särskilt när jag får träffa mina saknade vänner igen. Jag är dock lite nojig, som vanligt när det gäller att sova borta. Jag är rädd för att åka tåg själv, till Umeå dessutom. Jag tror tågresan tar cirka sex timmar, herregud. Sedan ska jag sova borta och återigen åka en lång tågresa hem. Är det någon av er som också blir nojig när man ska sova borta? Eller åka iväg långt helt själv? Som tur är får jag nog sällskap av Emma som hoppar på tåget i Sundsvall, räddaren i nöden, haha. 
 
Jag är dessutom rädd för folkmassor, så det kommer bli intressanta partydagar. Lite alkohol kanske löser problemet om man får säga så. 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi! KRAMAR!