Emilia Sjödin

Modevisning
 
 
 
 
Hej mina fina!
I fredags var det en lång dag, men superrolig! Klockan 12:00 fick stylister sminka mig och fixa mitt hår. Sminket var väldigt speciellt. Vår foundation var utblandad med olja så att vi skulle få extra mycket glans i ansiktet. Vi hade mycket highlighter och sedan större ögonbryn än vad vi var vana vid. När man gick på stan skämdes man för att man var så glansig haha. Anledningen till att vi hade så mycket glans var för att det skulle se ut som vi hade stigit upp från en sjö. Därav hade vi ingen mascara, vilket kändes lite konstigt. Men sminket blev fint, trots att jag hade världens fuldag då mina läppar var supertorra och såriga.
 
Men modevisningen var superkul! Sara som vår designer heter var superduktig. Jag tycker personligen att hennes kläder var finast under hela modevingen. En ära att få bära hennes fina kläder.  Jag träffade även dessa supersnälla tjejer på bilden vilket jag hoppas att jag kommer träffa fler gånger. 
 
Att gå på en modevisning var så nervöst, haha. Jag kände att min blick var lite här å där och jag kände mig lite osäker. Men tills nästa modevisning (om det någonsin blir någon) så hoppas jag att jag förbättrar mig. 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi!