Emilia Sjödin

Anastasia Modern Renaissance
 
Hej mina fina!
Titta vad jag har köpt, det är Anastasias Modern Renaissance som jag har tjatat om så sååå länge. Förra veckan hade vi kursavslut och jag och mina vänner gick ner på stan för att belöna oss själva för vår goda insats i plugget. Själv måste jag ha känt mig väldigt stolt eftersom jag belönade mig med en ögonskuggspalett för 550 kronor, haha! Nästa belöning får inte bli lika dyr, då blir jag ruinerad. 
 
Färgerna är sjukt pigmenterade och färgskalan är verkligen perfekt för mig som har gröna ögon. Rött framhäver grön bäst, men rosa, lila och orange funkar sjukt bra till gröna ögon också! Mina favoritfärger i paletten är Venetian red, Love letter och Primavera. De två första färgerna är samma färg-isch bara att den ena är glittrig och den andra matt. Primavera är en guldig glittrig skugga som blir sjukt pigmenterad om man applicerar den med ett finger. 
 
Är det någon av er som också har denna palett? Vad tycker ni, är den bra? Jag vill veta! Vilken färg är er favorit? 
Hoppas allt är bra med er så syns vi snart, förhoppningsvis! 
 
 
#1 - Beatrice

Jag har den inte, men jag vill (så gärna). Har spanat in den flertal gånger i butik. Men än har det inte blivit av! Den får stå på önskelistan i jul! hehe!

Svar: Åh jag hoppas du får den till jul! Den är så sjukt bra. Kram :)
Emilia Sjödin