Emilia Sjödin

Självporträtt
 
 
Hej mina fina!
Jag var ut en snabbis idag och fotograferade självporträtt, resten av kvällen har jag suttit inne och försökt redigerat bilderna i Photoshop. I skolan lär vi oss Photoshop så jag passade på att ta några egna bilder och redigera dem, dock inte den bästa redigeringen då jag är en nybörjade i Photoshop. 
 
Vet ni vad jag mer får lära mig i skolan? För tillfället lär vi oss HTML och CSS, hur kul? Det innebär alltså att jag lär mig koder för att designa hemsidor. Jag ska verkligen utnyttja de kunskaper jag får till att designa min blogg så den blir mycket snyggare. Det är så roligt att läsa ett program där jag verkligen får anvädning av det jag lär mig. Det är så roligt att jobba i Photoshop, Illustrator och nu i lära mig koder, så roligt! 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi!