Emilia Sjödin

Gick igenom säkerhetskontrollen iklädd i tyrolerklänning..
Hej mina fina! Jag måste berätta att jag är så glad. Jag är inne i en period där allt är nytt och allt är så jädrans kul, det var längesedan jag mådde såhär bra. Jag har fått så fina vänner, jag har utvecklats så mycket och min ångest känner jag knappt av. I helgen flög jag och Nanna ner till Uppsala, och vet ni vad? Jag var inte ens det minsta nervös, hur sjukt? Måste snabbt tillägga att jag gick igenom säkerhetskontrollen på flygplatsen iklädd i en tyrolerklänning. Direkt när vi kom ner till Uppsala skulle vi på en oktoberfest och jag var redan ombytt. Jag hade inte en tanke på att man var tvungen att ta av sig jackan för att gå igenom säkerhetskontrollen, så där stod jag och skämdes och såg ut som ett fån, haha! 
 
I Uppsala hade jag så kul! Jag fick umgås med mina allra bästa vänner och det är få människor som ger mig energi, men Filippa och Nanna får mig att blir så glad och full av energi. 
 
Jag har sett så mycket kändisar den här veckan, haha! Jag träffade Sandra Lindahl på stan i torsdags, hur sjukt? Har följt hennes youtubekanal så länge och jag blev helt paff när jag såg henne, så jädrans eller "Djävulskt" snygg hon var! Supertrevlig var hon också! Nere på klubben i Uppsala träffade jag även på Daniel Norberg och Axel Palm. 
 
Hur mår ni?