Emilia Sjödin

Coppola Jumpsuit
 
 
Foto - Moa-Stina, hennes Instagram är @moastinadesign
 
Hej mina fina! 
Jag måste bara börja inlägget med att säga hur otroligt glad jag blir över era kommentarer. Jag blir verkligen hur glad som helst att ni gillar min nya kamera med alla dessa nya bilder och den förbättrade kvalitén, tuuusen tack fina ni! <3 
 
I lördags drog jag och min kompis Moa-Stina ut för att fota porträttbilder. Vår första tanke var att gå till bildmuseet och fota i en väldigt häftig miljö, men när vi väl kom dit hade de precis plockat ner rummet vi ville fota i, så typsikt. Däremot tog vi några bilder utanför bildmuseet som faktiskt blev riktigt bra, dessa bilder visar jag er senare. Vi fotade lite vid bildmuseet och sedan drog vi oss ner på stan och fotade under en bro där det fanns massor av graffiti som ni ser på bilderna ovan. Tanken var väl egentligen att jag skulle fota Moa-Stina men det slutade med att hon tog över min kamera och fotade mig istället, haha! Men visst är hon duktig? 
 
Här ser ni dessutom en klarare bild på hur min byxdress ser ut. Visst är den snygg? Jag är väldigt ovan med att gå runt med vida byxor men det är otroligt snyggt. Jag köpte byxdressen på Bikbok och den passar perfekt för er som har långa ben. Jag har i storleken XS och den passade perfekt trots att jag är 175cm lång. Den enda nackdelen jag kan komma på är att man typ stryps när man sitter ned, den sitter åt väldigt hårt i halsen att det blir jobbigt när man sätter sig ner, haha! 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi! 
KRAMAR! 

#1 - Anonym

Du är så fin! Och så enkel att fota :*

#2 - Moa-Stina

Så roligt att du är nöjd med bilderna! Du är så fin! Och så enkel att fota :*