Emilia Sjödin

Ikväll tar jag hand om mig själv
 
Har inte jag världens mysigaste säng? Har nyligen hängt upp en ljusslinga över sängen och det är så mysigt att krypa ner här om kvällarna. Ikväll blir en sådandär kväll då jag bara pysslar om mig själv. Jag har precis kokat te och satt på lugn musik och ska strax måla naglarna och se på en serie, låter inte det väldigt mysigt?
 
Min tanke var att jag egentligen skulle ge mig ut för att göra en time lapse på solnedgången, eftersom det var världens finaste solnedgång igår. Men dessvärre började det snöa idag så det sket sig... Har tröttnat på den här snön nu och vill bara ha vår och sommar. När jag var hemma i Dalarna över påsk så passade jag på att packa ner mina vårkappor för att ta med dem till Umeå. Ni vet kappor i pastellfärgerna ljusblå och rosa, så fint! Är så sugen på att använda min nya röda jeansjacka från Linn Ahlborgs kollektion också.
 
På tal om vår och sommar så har jag fixat sommarjobb nu också, samma ställe som de senaste åren vilket känns väldigt bra och bekvämt!