Emilia Sjödin

Jag har skrivit på min allra första lägenhet !
 
 Hej mina favoriter! 
Uppdateringen har inte varit den bästa, men till mitt försvar så hade jag sjukt mycket otur förra veckan att jag inte hade humöret uppe för att blogga. Jag visade er att min soffa "brann" upp, men utöver det så har jag fått brännskador på min arm då jag tappade min termos med hett kaffe i över hela mig... Mina planer inför förra helgen då jag och mina vänner skulle åkte till havet och filma blev inställd.. så tråkigt. 
 
Men jag har nya planer! Imorgon (fredag) ska jag och några vänner dra ner på stan för drinkar och musikquiz, så mysigt! På lördag har jag och Moa-Stina planerat in en fotografering. Min plan är att vi drar till Umeås bildmuseum och fotar lite roligare bilder. Jag tror jag kommer ha på mig min nya byxdress jag köpte idag (den på bilden). Enligt mig är detta ett perfekt klädesplagg, så sjukt snyggt! Jag har länge varit ute efter en byxdress med ränder och nu har jag äntligen det. Jag är så taggad inför fotograferingen! 
 
Förra veckan var som sagt min otursvecka, men däremot började den här veckan på topp! Jag fick skriva på min allra första lägenhet!! Så otroligt skönt att veta att jag har ett boende i höst (då jag nu bor i andrahand). Det kommer bli så roligt att inreda lägenheten och att slippa använda andras saker. Det jag ser mest fram emot är att lägenheten jag ska bo i är helt nybyggd, ingen har tidigare bott där vilket kommer vara sååå kul. Det kommer vara fräscht överallt och äntligen slipper jag alla dessa fula hål i väggarna. Jag läääängtar. 
 
Hoppas ni mår bra! 
KRAMAR!