Emilia Sjödin

1, 2, 3, klick!
Canon Lens EF 35mm 1:1.4.      F/ 2.2        Exponeringstid 1/125  
 
Hej från Dalarna! 
Fick ett mail från blogg.se idag om att det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen, jag tänkte att det måste ha varit ungefär en vecka sedan.. Så jag slängde mig över kameran och gick ut i skogen bredvid mitt hus för att fota. SJÄLVKLART ligger mitt stativ i Umeå, vilket var lite jobbigt. Därav ställde jag kameran på marken och jag tycker faktiskt att effekten av löven framför kameran gav bilderna mer liv, vad tycker ni? 
 
Jag redigerade bilderna i lightroom och jag måste säga att det är sjukt smidigt då man kan spara sina förinställningar och applicera på fler bilder. 
 
Hur mår ni? Jag mår superbra! Jag har äntligen flyttat in saker i min lägenhet, träffat mina fina Umeå-vänner och sedan har jag även hunnit med en dejt, hur kul? Vi ses snart mina fina! 
 
#1 - Alice Dahl

Älskar dina natur bilder! Använder också lightroom, så smidigt! :)

Svar: Taack!! Ja jag verkligen älskar lightroom nu! :) Kram
Emilia Sjödin