Emilia Sjödin

Jag har inrett min lägenhet!
(null)

Gardinerna är köpta på Ikea, visst är dem fina? Det tråkiga med lägenheten var att jag inte fick några persienner, så jag var tvungen att köpa mörkläggningsgardiner. Men visst blev det mysigt och bra ändå? 
Bord och stolar är från PKmöbler. 
(null)

Ääääntligen får jag användning för mina finglas! Vitrinskåpet är från Ikea! 
Väggklockan är från PKmöbler. 
(null)

(null)

(null)
Soffan är från Mio och kuddarna och filten är från Hemtex. 
Tavlorna är från Desenio! 
(null)

(null)

Hej finaste ni!
 Nu har jag varit borta från bloggen ett tag och det beror på att jag är i Umeå! Jag, pappa och Karin åkte till Umeå i torsdags och enda sedan dess har vi inrett min lägenhet med möbler. Jag kan inte säga att min lägenhet är klar riktigt än, det saknas fortfarande mattor, någon byrå och en kökslampa. Jag funderar dessutom på att byta alla handtag på köksluckorna från svarta till silvriga, då jag tror att det smälter in bättre i lägenheten då jag har mycket silverdetaljer. Vad tycker ni? Och vad tycker ni främst om lägenheten i helhet? 

Hur länge blir jag i Umeå? Jag tar tåget hem på onsdag, jobbar någon vecka och sedan åker jag tillbaka till Umeå runt den 20:de Augusti. 

Riktigt bra statistik! Har de senaste dagarna som sagt inte uppdaterat så jättebra med WOW vad bra min statistik har varit, ni är bäst! Jag funderade ett tag på om någon har länkat till min blogg eller om blogg.se har haft mig på startsidan igen, men jag kanske missade det? Aja, det är kul att så många kikar in här! 

Hoppas ni mår superbra så syns vi! KRAMAR

#1 - JUNITJEJ

Vilken fin lägenhet!!!

Svar: Taaack!! Blev riktigt nöjd :)
Emilia Sjödin

#2 - Carolina cuevas

Vad fint du har i din lägenhet 😀

Svar: Tack! Jag blev supernöjd 😃
Emilia Sjödin

#3 - Rebecca Adnell

Supermysigt! Älskar klockan :D

Svar: Åh taack vad kul att du tycker det blev mysigt! Jag gillar klockan starkt! :)
Emilia Sjödin