Emilia Sjödin

Jag satt fast i skogen!
 
Igårkväll under den såkallade golden hour ville jag gå ut i skogen och fotografera, eftersom solen skiner så fantastiskt fint mellan träden den tiden. DOCK så gick jag runt i mina ballerinaskor och det var rätt högt gräs precis vid en liten bro. Jag tog sats och tänkte springa över (superrädd för fästingar), MEN HAHA bron gick sönder och jag fastnade med hela mitt ben i bron. Ser ni hålet på sista bilden? Jag började skratta samtidigt som jag fick panik, jag hade ingen mobil med mig heller.. Men tillslut kom jag loss men min sko försvann och fastnade under bron. Så typsikt, där stod jag med bara en sko kvar och var tvungen att gå hem igen i högt gräs.. Jag gick hem, hämtade ett par stövlar och sedan gick jag ut och letade reda på min sko, jag hittade den som tur var. 
 
Tips från lilla mig, spring inte på gamla broar i skogen. 
#1 - Jessica Larsson

Att du kunde smyga dig fram till rådjuret👍 riktigt fina bilder kanske nån bild på dig i golden hur i skogen skulle varigt riktigt snyggt å väldigt du! 😊❤️

Svar: Hmm ja får försöka fixa det! Tack :)
Emilia Sjödin