Emilia Sjödin

Fotografering med Love
 
 
Hej mina fina! 
I torsdags drog jag och Love till stan för att fotografera. Det har varit så otroligt fint väder de senaste dagarna, så att fota utomhus är ett måste! Dock var det lite sorgligt då Love nu flyttar ifrån Umeå. Det är så tråkigt då jag verkligen har lärt känna honom så bra, men jag vet att han gör rätt beslut och gör det han mår bra av. 
 
Det var faktiskt riktigt roligt att redigera dessa bilder. Jag har trollat bort massa skräp som har legat i bakgrunden, och jag har även tagit bort pelaren på första bilden. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka om att redigera bilder i Photoshop men nu när jag börjar lära mig så är det faktiskt väldigt roligt. Tycker dessvärre att skärpan är väldigt svår att få bra, har ni några tips? 
 
Hoppas allt är bra med er! 
KRAMAR