Emilia Sjödin

Prep + Prime MAC
 
Hej mina fina! 
Idag är det lördag och jag startade dagen med en brunch med mina vänner och det var verkligen supermysigt, en perfekt start på dagen. Strax ska jag vidare hem till min kompis för att fixa mig samt förfesta innan en inflyttningsfest, hur kul? Jag är sjukt taggad på kvällen och dessutom har jag fått hem en ny setting spray som gör att mitt smink ser så fint ut. Setting sprayen är från Mac och den heter Prep+prime, vilket betyder att man kan använda den som en primer och en setting spray. Alltså WOW vad bra den här produkten är. Jag har aldrig testat en setting spray som verkligen får ansiktet att se så återfuktat ut, trots puder. Just nu känner jag mig besatt av den här produkten och vill inte sminka mig utan den, haha! 
 
Har ni testat produkten? Vad tycker ni? Hiss eller diss?