Emilia Sjödin

Att inreda
 
Hej mina fina! 
Typsikt nog har jag dragit på mig en förkylning. Min röst är nästan borta och jag hostar hela tiden, bläää. Men till något roligare.. Här om dagen var jag nere på stan och köpte fluffiga och fina kuddar samt en filt till soffan i min lägenhet. Jag har nog inte ens visat er min lägenhet än, men det kommer! Än har jag inte hunnit inreda på det viset jag vill att det ska se ut. Jag bor i en andrahandslägenhet så inga möbler här är mina egna. Just nu håller jag på att flytta runt lite möbler och inredning för att få det så mysigt som möjligt. 
 
För tillfället letar jag efter fina posters, har kikat lite på desenio men har inte sett något som tilltalar mig. Har ni tips på vart jag kan köpa fina posters? Jag får inte göra fler hål i väggen så kan därför inte sätta upp tavlor.. 
#1 - Ida - foto & häst

Men så fint! :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - Alice Dahl

Gud va fint det blev! Brukar också köpa på desenio, dem har så många fina! :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin