Emilia Sjödin

Gult är fult
 
 
Hej mina fina! 
Hur mår ni? Jag har mått sjukt dåligt men har äntligen blivit bättre. Jag har haft ångest, hög puls samt sömnproblem och jag har även haft sjukt svårt för att äta mat, det har aldrig hänt mig förut. Jag tror jag vet vad anledningen var och jag försöker göra allt för att jag ska må så bra som möjligt. Jag är den typen av människa som verkligen tar tag i min hälsa på en gång, innan det går för långt. Sen gäller det att vara ärlig. Att våga säga att man inte mår bra. Att prata om problemen gör allt så mycket lättare. Jag ska även söka upp en psykolog att prata med. Ni behöver inte vara oroliga för mig, jag klarar mig alltid! 
 
Jag har äntligen börjat umgåtts mer med mina vänner här i Umeå. I torsdags åkte jag och mina vänner till en pulkabacke och åkte "skrana" som man säger här i Umeå, haha. Det var supermysigt och vi grillade även korv. Senare på kvällen stängde slalombacken bredvid så vi begav oss nästan högst upp i slalombacken med skranorna. Herregud vad vi levde farligt, det var sjukt kul men vi hade kunnat gjort illa oss så sjukt mycket. 
 
Ikväll ska jag träffa tjejerna igen, men denna gången gör vi på en tjejkväll eller filmkväll. Det ser jag fram emot! 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi snart! 
KRAMAR!