Emilia Sjödin

Ted – För kärlekens skull
Alltså 2017 var året då jag och mina vänner lyssnade mycket på Ted Gärdestad ihop. Har aldrig tidigare tyckt om honom men när man kopplar låtar till minnen så blir plötsligt låtarna väldigt bra. För någon vecka sedan gick jag och min bästa vän, plus hennes syster och vänner på bio. Vi såg på den omtalade filmen Ted - För kärleksens skull. Och draaa mig baklänges vilken bra film. Jag rös i hela kroppen flertal gånger. Är ni sugna på att se den så gör det, ni kommer inte ångra er! 
 
Filmen fick mig att må väldigt bra och man tror att slutet ska vara jobbigt men jag tyckte absolut inte att det var det. När låten "himlen är oskyldigt blå" spelades så kanske jag släppte en tår. Låten fick mig att tänka tillbaka på mammas begravning. Men det är en väldigt fin låt. 
 
Här under kan ni se trailern till filmen! Om ni har sett filmen, vad tyckte ni om den?