Emilia Sjödin

Torsdag
 
God morgon mina fina! 
Planerna idag är att vara hemma och plugga. Just nu arbetar vi med 3D-modellering i skolan och det är verkligen roligt, men väldigt svårt. Senare idag ska jag också fika med en förhoppningsvis framtida vän. 
 
Jag är fortfarande förkyld men vill så gärna åka hem till Falun imorgon. Har planerat en fotografering med mina bröder samt skoterturer och drag racing! Dessutom hoppas jag på att min bästa vän ska ploppa ut en bebis till helgen också. Jag har så mycket att se fram emot! Jag vill dock inte sitta på ett tåg i sju timmar och snora och hosta, känns lite väl jobbigt. 
 
Har ni några planer inför helgen? 
#1 - Alice

Wow vad fint du sminkar dig! Älskar röd ögonskugga! Kommer antagligen bara göra sjukt mycket läxor i helgen..

Svar: Men tack fina du! Vad glad jag blir. :) Ajdå läxor lät inte så kul dock :/ kram
Emilia Sjödin

#2 - Josefin

Böjer du fransarna eller är mascaran så bra? :D
Älskar din sminkning, något tips på ögonskugga till mig med blåa ögon? :D

Svar: Nej jag böjer inte mina ögonfransar, jag tycker generellt att jag har böjda ögonfransar. Men mascaran är verkligen superbra. Tack vad glad jag blir! Du ska definitivt satsa på ögonskuggor i färgerna som går i brunt orange eller guld. Möjligtvis en svag rosa färg! kram :)
Emilia Sjödin