Emilia Sjödin

Ångest deluxe
 
Godkväll mina fina! 
 
Imorse drog jag med mig Nanna till Media Markt för att kika på en ny kamera. Ni vet att jag har varit sjukt sugen på en ny kamera och idag åkte jag och testade den kameran jag vill köpa. Servicen var grym och jag blev verkligen säkrare på mitt val av kamera. Dock köpte jag inte kameran i butiken eftersom Canon har just nu 15% i studentrabatt på sin hemsida, vilket gör att jag sparar femtusen kronor, hur bra!? 
 
Dessvärre fick jag världens ångest när jag kom hem. Jag drog fram min dator och plockade i varorna (ett objektiv också) i min varukorg och påbörjade min order. Precis när jag bekräftar/signerar mitt köp med bank id så står det error på hela hemsidan. Jag får ingen orderbekräftelse men de där 29.000 kronorna på mitt konto har dragits. AAAAh, ångest. Aja jag får ringa dem på måndag. Så sjukt typiskt mig att jag är peppad på något nytt och roligt och så går det på skit, haha! Jag hoppas det hela löser sig iallafall. 
 
Kan ni gissa vilken kamera det blir?! 
 
Nu ska jag tillsammans med Nanna ladda upp för finalen av melodifestivalen, ska ni också titta? 
Hoppas allt är bra med er så syns vi snart. KRAMAR!