Emilia Sjödin

Inspiration - Jessica Kobeissi
 
 
Alltså WOW! Den här kvinnan vet verkligen hur man fotar och redigerar. Jag har kommit in i ett mode där jag letar inspiration till fotograferingar, hur man redigerar på bäst vis, vad man ska tänka på vid porträttfotograferingar osv. Jag är så taggad på att få hem min nya kamera. Jag vill verkligen börja fota porträtt och våga mig ut och fota andra människor, jag är så taggad! 
 
En av mina nya inspirationskällor är fotografen Jessica Kobeissi, hon är helt magisk och jag älskar verkligen hennes stil på porträtt. Dessutom har hon pratat väldigt gott om kameran jag ska beställa vilket gör mig ännu mer taggad. I en av hennes videor här ovan så fotar hon i butiker, jag har aldrig ens tänkt tanken att man kan göra det? Men jag vill absolut testa. Tänk er att fota i en stor blombutik, sjukt kul ju! 
 
Vilka fotografer följer ni? Jag vill hitta ännu mer inspiration. Jag kan tipsa er om Rosie Hardy också, sjukt duktig!