Emilia Sjödin

Skapar en reklamfilm
 
 
Hej mina fina!
Hallå, kan ni förstå att det ni ser på bilderna ovan är något som jag har skapat helt själv? Hur coolt? I skolan lär vi oss att modellera i ett program som heter Maya, ett väldigt roligt men dock ett svårt program. Jag har en uppgift nu som går ut på att vi gör animationer som vi sedan gör till en reklamfilm. Jag försöker göra en produktreklam som ska efterlikna Chanels läppstift. 
 
Jag är faktiskt riktigt taggad på att göra en animation samt att leta upp passande musik och redigera ihop en riktigt grym "reklamfilm". Det jag gillar med skoluppgifterna är att vi ofta får bestämma vad vi skapar helt själva, vilket gör uppgifterna så sjukt mycket roligare. Jag är ju en sminknörd som ni redan vet, och min dröm är att bli produktfotograf inom skönhet. Att jag fick chansen att modellera ett läppstift och göra en reklam av det, passar mig så sjukt bra! En riktigt rolig uppgift! 
 
För er som undrar så läser jag digital medieproduktion på Umeås universitet. 
 
Vad tycker ni om mina läppstift? Ser de trovärdiga ut? 
KRAMAR!