Emilia Sjödin

Han som alltid går i träskor
 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
 
Om man inte kan ta sig till Dalarna så får en liten del av Dalarna komma till Umeå. Min och Nannas barndomskompis André är äntligen här. Han är den där killen som alltid går runt i sina träskor, är en teatermänniska och alltid bidrar med ett härligt skratt. Vi har varit vänner så länge jag kan minnas, vi är uppväxta i samma by och har så otroligt många roliga minnen tillsammans. Nu när han är i Umeå och träffar mig och Nanna så ska vi se till att göra helgen riktigt rolig! Fredagen bjuder på grillning och förmodligen några drinkar nere på stan och lördagen bjuder på en dagsfest, kan det ens bli bättre?
 
Den här kvällen har bjudit på en mysig tacomiddag med kortspel och härlig musik, precis så som en enkel torsdagskväll ska spenderas. Vad har ni gjort ikväll?
 
Oj, nu är klockan över tolv på natten, bäst jag får min skönhetssömn. 
Stora kramar från mig, Godnatt!