Emilia Sjödin

Några bilder från idag
#1 - A M A N D A - The L.A dream!

Allt bra med dig? :)

Svar: skapligt bra! hur är det själv? :)
Emilia Sjödin

#2 - Sodaspot.se

Var kan man göra fina header collage? Gör du fortfarande headers till andra? Maila mig [email protected] om du kan göra en header till mig som är julig berättar mer i mail om du gör men skickar egna bilder.

Svar: jag gör mina collage i picmonkey.com. Nej jag gör inte headers till andra! :)
Emilia Sjödin

#3 - Sodaspot.se

Gör du fortfarande headers till folk maila svar till [email protected]

Svar: nej det gör jag tyvärr inte längre :)
Emilia Sjödin

#4 - Sara

Varifrån är tröjjan i headern? är "nitarna" där från för eller är det din idee?
Jätte snygg iaf

Svar: den är från veromoda, nitarna har inte jag satt dit!
Emilia Sjödin

#5 - Marie

Jag gillar din blogg, jag tycker int att du ska ändra så mycket, jag tycker att den är bra som den är!

Man fångar blicken på texten om något i texten är skrivet i fet stil. Så om du har något"extra" viktigt att skriva varför inte skriva den meningen med fet stil? :)

Svar: Tack så mycket! :) bra tips där, ska försöka med det! :)
Emilia Sjödin

#6 - anjelica

fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin