Emilia Sjödin

En lista

Hur känner du dig nu? - Irriterad eftersom min bror har lånat min dator och på något vis råkat tagit bort dom tre prickarna högst upp på internetsidorna, vilket gör att jag varken kan stänga ner en flik eller stänga ner.

Vilken är din favoritsak? - Min nya Imac!!!

Vilken hemsida besöker du dagligen? - Min egna blogg.

Vad har du gjort idag?- Jag har sovit överhos Filippa.

Vad ska du göra ikväll?- Städa mitt rum, och packa tills imorgon.

Vad gör dig glad just nu?- Musiken jag lyssnar på.

Hur lång är du och hur mycket väger du? - Jag är runt 174cm lång och jag väger typ 55 kilo. 

Viken ögonfärg har du? - Gröngråa

Vilken är den bästa känslan?- När man vet att man har rätt och att man kan bevisa det.

Vilket är ditt favoritplagg?- Min skjorta jag har på bilderna.

Vad ångrar du mest av allt?Att jag inte tar vara på tiden.

Brukar du drömma mardrömmar?- nej, inte så ofta.

Vad stör du dig på?- Fötter! Äckliga! 

Är du blyg?- När jag träffar nya personer så är jag väldigt blyg men när jag lär känna dom så är jag nog den jobbigaste och drygaste.

Vilken filmgenre gillar du?- Tonårsfilmer! 

Har du bra kondition?- Helt ärligt så vet jag inte?

Vad är du mest nöjd över med ditt utseende?- Mitt hår tror jag.

Vad är du minst nöjd över med ditt utseende?- Mina händer och fötter.

Vanligaste färgen på dina kläder?- Svårt! Jag har ganska färgglada kläder.

Blir du bra på kort?- Ja det tycker jag, eller bara om jag får ta korten haha.

Hur många har du varit tillsammans med?- 0

Vilka namn finns i din smsinkorg?- Katt Mustacho, pappa, Emelie, Mikaela, bruder, bruderin, Jessica den mojsiga, GB, Ägg kommer hjälp,Fjunianus den hoppiga, Zid Larsson, Helvete Lars-olof.

Vilken svordom missbrukar du?- Fan.

Hur ser drömpartnern ut? - Snygg, han ska ha glimten i ögat och ett fint leende.

Har du gått i terapi någon gång? - Jag går till en kurator.

Vad har du för sommarplaner?- Mycket äventyr med mina vänner.

Vem kysste du senast?- HAHA för pinsamt för att säga...

Det längsta telefonsamtalet du haft? - Är med Mikaela som varade över 3 timmar.

Kan du laga mat? - Ja.

Vad heter din bästa kompis?Jag har många men den som jag litar mest på är Mikaela.

Brukar du komma i tid? - Ja alltid, jag är hellre för tidig än för sen.

Vad har du ätit idag? - Rostade mackor, smörgåsrån, oboy och påskgodis.

 

Jag gjorde nyss ett 'är du en tjej' quiz och då skulle man få 30 poäng men jag fick bara 20. 

#1 - ella&malin - foto och vardag

lust att kika in hos oss? :)