Emilia Sjödin

Ett två tre
create an animated gifcreate an animated gif
 
create an animated gif


#1 - anna

Gör du header gratis till andra?? Svara gärna i inlägg kram

#2 - Sammie

Tycker synd om dej för din mamma :(
Dock har du en jättefin blogg! :) kram

#3 - Nallen, igen!

får jag ta samma gratisdesign som du har? <3 :)

Svar: ja självklart! :)
Emilia Sjödin

#4 - Nallen, igen!

Men hur gör man för att lägga in kodmallar o sånt? Tacksam för svar! <3 :)

Svar: du går in på design sedan kodmallar och då klistrar du in dina kodmallar där. Först raderar du alla komallar och sedan sätter du in de nya som du laddade ner :)
Emilia Sjödin

#5 - Nallen igen..xD

Känns som att jag skriver för mycket nu! Hahah :)
Men, hur gör jag för att få upp kodmallarna som man laddat ner, dem syns ju inte :( Hoppas att du orkar att svara :) <3

Svar: kommer du ihåg vad designen heter? isåfall kan du gå in på start och söka efter dem, och sedan när du har öppnat mappen (eller vad det är) så vet jag att det finns många grejer som man inte fattar något av. Men det är bara att försöka leta fram vart kodmallarna ligger. dubbelklicka dig fram :)
Emilia Sjödin

#6 - Nallen som vill tackaa! :D

Awh, tack för all hjälp! Har fixat headern nu :) TACK igen! Du förklarar himla bra också! Kram :D

Svar: åh, vad bra! varsågod jag är glad som kan hjälpa till. Jag tycker jag är usel på att förklara men, det var bra att du förstod.
Kram !
Emilia Sjödin

#7 - Erica

Kan du va jätte snäll å gö en header till mig? :)
Du behöver absolut inte men skulle va jätte gulligt !

#8 - Emilia Karninger!

Superfin* Gud vad snällt det hade varit om du gjorde
en header till mig! Du behöver absolut inte bara undrar! <3