Emilia Sjödin

Fråga med svar igen - runda bilder som inte har vit bakgrund
Hahha känner att det blir väldigt mycket frågor och svar men ni uppskattar det så jag ska försöka svara på så många frågor som möjligt.
 
Hejsan! Vet du hur man gör en bild rund? Fast det inte blir vitt bakom? Fattar du? Tacksam för svar
 
Jag tror jag förstår vad du menar, jag kan försöka visa lite snabbt.
1. Ladda upp en bild i http://www.picmonkey.com/ och gå in på frames (sidan/menyn)
2. Tryck på rounded corners 
3. Välj hur rund bild du vill ha
4. Tryck på transperant corners, och sedan var du klar! 
 
Resultatet, hoppas du fick svar på din fråga! 
 
 
#1 - Isabell

Tack så mycket!:)

#2 - Anonym

Du har ju din meny vid sidan av, utan boxar och så. Men min meny har hoppat ner och jag vet inte vad jag ska göra! :( Tacksam för svar :)

#3 - Anonym igen! xD

Din blogg är jättefin! :) Tack för att du visade mig picmonkey sidan, den är ju bara bäst :D

Svar: Tack, Jag älskar picmonkey, det ända dåliga är att vissa saker kostar pengar nu...
Emilia Sjödin

#4 - Nallen

Hur gör du så att det blir som ''Kommentera här'' och sen den där lilla bilden vid sidan av, tacksam för svar! :)

Svar: Jag laddade ner en design, så ''kommentera här'' ingick, det var inte jag som lade till den. Så jag vet inte vilken kodmall det är :)
Emilia Sjödin

#5 - Gud vad jag kommenterar D:

Hur laddar man ner en design? ;) <3