Emilia Sjödin

FRÅGESTUND!
 
Kör på en frågestund som kommer bli besvarad den 20 Januari vilket är om 10 dagar. Fråga så många frågor ni vill. Hoppas ni alla får en bra dag!
ALLA SOM FRÅGAR NÅRGOR FÅR EN LÄNKNING!
#1 - Den bästa


- Favorit kläd affär?
- Vem är din bästis?
- Hur många djur har du?
- Favorit mat?
- Favorit sångare?
- Gillar du Ulrik munther?
- På vilken sida har du gjort dina headers?


GRYM BLOGG : )


#2 - Anonym

Kan du tipsa om gratissidor som man kan föra fina headers på?

#3 - Alice

Hur många läsare har du per dag ungefär?

#4 - Sammie

Gillar du Justin Bieber?
Gillar du mig?
Är du vän med misslisibell eftersom du gjort headern?

#5 - Anonymisen nr 1

Hej! Här kommer frågor:
1. Kläder från H&M / kläder från Gina Tricot?
2. Kläder från Lindex / kläder från Kappahl?
3. Kläder från Bikbok / kläder från Monki?
4. Smink från H&M / smink från Gina Tricot?
5. Smink från Lindex / smink från Kappahl?
6. Converseskor / Uggs?
7. Att få 5 sminkprodukter / ett par converse?
8. Hur många puder har du?
9. Hur många läppstift har du?
10. Hur många rough har du?
11. Hur många ögonskuggpaletter har du?
12. Hur många syskon har du?
13. Hur många iPhoneskal har du?
14. Har du något husdjur?
15. Vilken sminkprodukt använder du mest?
16. Vilken är din favoritmascara?
17. Brukar du köpa grejer på nätet?
18. Tittar du mycket på tv?
19. Vilka länder har du varit i?
20. Bor du i hus eller lägenhet?

Ganska många frågor, jag vet:) Men jag hoppas att det uppskattas:) Bra blogg!

#6 - Nallens

Hejsan, jag har några frågor till dig :)
1 - Bor du i villa/kedjehus/radhus/lägenhet?
2 - Har du ett landställe?
3 - Vilka länder har du rest till?
4 - Hur många läsare har du varje dag?
5 - Har du något gosedjur? (visa gärna bild om du har det :D)
6 - Vad gör du på fritiden? Förrutom att blogga, hihi.

Det där var visst mina frågor! Kramis!

#7 - Lovisa

1: Ger du ut headers?
2: hur gammal är du?
3: Har du gjort headern till misslisibell?

#8 - Lollo

Favorit djur?
Favorit affär?
Favorit mat?
Favorit djur?
Favorit intresse?
Vad är det högsta du haft på din statestik? (anta)

#9 - Maja

Har du några syskon?
Håller du på med någon sport?
Ditt största intresse?
vart bor du?

Det var mina frågor. Kram!

#10 - Felicia

Vad är din favo artist?
vilken mat är godast?
vilken skola går du i?
vart redigerar du dina bilder?
har du några syskon?
favo godis?
är du allergisk?
gillar du stark mat?
favo dryck?
kommer du någonsin röka?
kommer du någonsin dricka?
känner du någon som röker?
bästavän?
vill du vara tjej eller kille?
vad heter du i mellan namn?
vad vill du heta?
kraam... :)

#11 - sarasvensson.webblogg.se/

Var bor du?
Hur många läsare per dag brukar du ha här?

#12 - Carolina

Hej!
Mina frågor är...
1: Hur många unika besökare har du per dag??
2:Vad går du på för nån sport??
3: Har du några djur?

#13 - Moa

hej här kommer några frågor.
Har du några djur?
har du några syskon?
vilket är ditt favorit märke på kläder/skor/parfymer?
favorit färg?
sommar eller vinter?
det var alla frågor och du har en jätte fin blogg
kram

#14 - Malva

Hej! Vet att jag är i sista sekunden men jag måste bara fråga! Andvänder du concealer eller nåt annat sånt? Tycker att du har så fin hy och undra hur du kan få den så fin.
Kraamis

Svar: du han precis, jag ska börja svara på frågorna nu :)
Emilia Sjödin