Emilia Sjödin

Glossybox Januari 2013
 
Yes, nu har jag beställt glossybox tre månader framöver. En glossybox är en liten låda man får en gång i månaden med fem produkter, det kan vara tex både vara hår,smink,krämer och nagelsaker. Man får även en liten tidning med lite sminktips,mode och inspiration. Vill ni också bestäla en glossybox? Här är länken --> http://www.glossybox.se/
 
I månadens glossybox så fick jag ....
 
1.Burt's bees lemon butter cuticle cream, altså en kräm som både förstärker och återfuktar både naglar och nagelband, den luktar citrus, jättegott!
 
2.Percy&Reed reassuringly firm session hold hairspray, det är en hårspray, jättebra faktiskt!
 
3. Babor superstyle mascara, volume and length, En mascara som separerar och ger volym, den är även lila?
 
4. Elite Models intensity eye pencil, en kajalpenna som är krämig och mjuk, innehåller sheasmör och vitamin E.
 
5. Oliva by ccs eco makeup remover wiped, rengöringsservetter som både mjukgör och återfuktar.
 
Jag fick även en värde check 150kr på burts bees
 

Jag är väldigt nöjd med min första glossybox!