Emilia Sjödin

måndags shopping
 
Åkte in en snabbis till stan efter skolan för att köpa ett par örhängen och ett armband till balen, men det slutade med massa annat ändå.
Jag köpte en bok/block som det står ''Take care of the earth and she will take care of you'' på, vilket jag kommer använda som en dagbok, känner att jag vill skriva av mig lite. Förresten vem har sagt att jorden är en tjej? I vilket fall så köpte jag också en ny kalender eftersom den gamla har gått ut.. Köpte två sminkborstar, en från ginatricot och en bb cream/foundation borste från kicks, och till det köpte jag en brush cleaner också från kicks. Två ögonskuggor från ginatricot och en nail remover från depend.
Smyckerna köpte jag på glitter och jag tror ni kan lista ut vart jag köpte klädrollen.
Det var nog allt tror jag! hoppas ni har haft en bra måndag.
#1 - Felicia

kika in bloggen! jag har dagens blogg. kanske blir du nästa vinnare?

#2 - Tova

Hur många läsare har du? Gör du headers i Picmonkey?

#3 - Julia ♥

Hej jag menar inget illa eller så, du behöver verkligen inte om du vill men jag frågar iallafall.
skulle du vara jätte gullig ifall att om du skulle kunna hjälpa mig och fixa min Designe till blogg?♥
kram!