Emilia Sjödin

Svar på alla frågorna om design
 
Tänkte svara på era frågor angående bloggdesign. Jag har gjort en header till Lisa (länk) för att jag vill ha reklam till min blogg. Nu när hon använder min header så har jag fått 200 nya läsare på bara en dag, men jag skulle aldrig hinna med att göra designer till alla andra också, och desutom så har Lisa en känd blogg. Hoppas ni förstår. Men nu tänkte jag även svara på några andra frågor också.
 
Vilket hemsida/pogram på datorn gör du din designe på?
Antingen på picmonkey.com eller på photoshop som jag försöker lära mig.
 
Hej, sjukt fin blogg! 
Hur får du så cool design? :o 
Har du gjort den själv? 
Skulle jätte gärna få tips om hur man kan göra en så fin blogg! Kram :)
Hej! Tack så mycket. Min header har jag gjort själv men själva bloggdesigen är nerladdad. Cool design vet jag inte hur jag ska svara på? Jag tog en bild på mig själv, redigerade den i picmonkey, lade till text och sedan var den klar.
http://www.designadinblogg.se/gratisdesign/ Är en bra sida för dig som vill ladda ner själva bloggdesignen dvs bakgrunder med headers.