Emilia Sjödin

3 BRA SAKER OM DIG SJÄLV, YTLIGT OCH PERSONLIGT
Jag läste på Juliahofswedens blogg att hon utmanade sina läsare att skriva fem saker som är bra med sig själv, lite ego-boost. Men istället för 5 bra saker så tänkte jag köra på en 'tre saker om ditt utseende och tre saker om hur du är. Jag börjar.
Ytligt! 
1. Jag har långt fint mörkt hår.
 
2. Jag har ett fint leende.
 
3. Jag har en fin hy med mycket fräknar. 
 
Personligt! 
 
1. Jag är mig själv.
 
2. Jag är en bra lyssnare.
 
3.Jag är glad över vad jag har, nära och kära. 
 

Nu är det eran tur! Vill ni skriva fler bra saker om er själva så är det bara att skriva det i en kommentar! 
 
#1 - Lina T

Alla delar av svaren på frågestunden är uppe på bloggen nu! Jag har svarat i flera videor :) http://tholanders.blogg.se

#2 - Anna

Utseende:
Jag har lågt fint hår
Jag får lätt fin bränna
Jag har fin hy
Personligt:
Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig
Jag är omtänksam
Jag är ärlig mot alla