Emilia Sjödin

China glaze
 
Jag har precis målat mina naglar guldiga, vilket jag tyckte blev väldigt fräscht. Tidigare sade jag att dem borde ha kostat 150kr istället för 80-90kr (kommer inte riktigt ihåg hur mycket). Men sedan kom jag på mig, det var ju O.P.I jag tänkte på. Där hamnade allt på sin plats. 
 
Btw- om ni inte redan har sätt det så har jag skaffat mig en avslutnings mustach haha, som det står kramar Emilia på. Tyckte det var lite kreativt. 
 
 
#1 - Matilda

Fin färg :)

#2 - Ida

SÅ himla fin blogg du har!
Sv: Åh tack snälla, javisst, säj till då du följer mej på bloglovin så följer jag tillbaka senn :)

Svar: Så nu följer jag dig! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du följer tillbaka :)
Emilia Sjödin

#3 - Sofie

Sv: Tack så mycket, detsamma! Gärna! Eller bloglovin i alla fall, har inte blogkeen :)

Svar: Bra! Jag har lagt till dig nu! Säg gärna till när du har lagt till mig är du snäll :)
Emilia Sjödin

#4 - JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

svar: brukar inte göra såna byten, men din blogg verkar härlig så visst :)

Svar: åh, vad roligt! Jag följer dig nu, säg gärna till när du följer tillbaka :) Kramis
Emilia Sjödin

#5 - Sofie

Jag blev nr 18. Ser inte att du följer mig?! Vilket nummer blev du?

Svar: jag blev nummer 9 :)
Emilia Sjödin

#6 - JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

följer dig nu :)

Svar: bra!!!!!!! :)
Emilia Sjödin

#7 - frida

supersnyggt nagellack! :)

Svar: Tack, jag fick det idag! :)
Emilia Sjödin

#8 - Carolina - Stall Assla

Häftigt lack!

Nu har vi en Veckans Blogg uppe, var gärna med om du vill vinna en speciell länkning!
http://www.asslatjejerna.se/2013/june/veckans-blogg.html#comment

#9 - Elin

sv: tack så mycket!:) ja visst säg till när du följer mig så börjar jag följa dig:)