Emilia Sjödin

Sveriges nationaldag
 
Hej! Är alla ute och steker i solen eller? Ja det verkar som det eftersom min statistik har sjunkit. Ja jag var tvungen att ta av mig alla kläderna och sedan sätta på mig en bikini. Men det blev självklart också för varmt så jag gick in och satt på mig en jätte skön byxdress och jag tänker hålla mig innne nu ett tag faktiskt. 
 
Tips: Sola aldrig i shorts, inte så snygg rand efter det. Har jag nämnt att jag har fått en liten bondbränna? Gahh pinsamt, måste fixa det nu. Hoppas eran dag har varit kanon endå, jag åkte in till valbo för att leta efter en klänning men jag hittar fortfarande inget. Jag antar att jag får gå i underkläder till skolavslutningen... 
Jag ska äta grillat idag, mums. Sommar!!!
#1 - HEHE:)

Valbo? du måste bo nånstarns nära Gävle va?

#2 - Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Fina bilder:)