Emilia Sjödin

Hemma
Hejsan hoppsan! Igår blev våran sista skotertur uppe i Idre, och på kvällen så gjorde vi ett snabbt beslut om att åka hem, skönt att vakna upp i sin egen säng och få en sovmorgon. Under turen hem så var ju självklart finalen i mellodifestivalen, och det var inte roligt att lyssna på radion kan jag ju säga, dom bara babblade i munnen på varandra.Desutom så hoppades jag på att Anton skulle vinna men så blev det inte, det var tack vare mig att Robin vann haha, Grattis!  Men nu är jag hemma och snart ska jag in till stan för att testa på dans igen, yes lite mer disco. Och efter det så blir det raka spåret mor friskis, kämpa på nu Emilia! Imorgon är det skola igen och jag taggar till att få se mina vänner igen! hoppas ni har haft en bra helg.
 
 
 
 
 
free gif creators

 
Efter några försök med självutlösaren så fick jag en bild på hela familjen ändå.