Emilia Sjödin

Onsdag
Hej hej! Idag efter skolan så följer Mikaela med mig hem och sover här, så jag vet inte om jag kommer att blogga något mer idag. Vill ni veta en sak? Jag blödde näsblod inatt igen (eller när jag gick och la mig) haha, det är något fel på mig! :) 
#1 - Linnea Kauppinen

vackra bilden, checka gärna min blogg och slå in nårga kommentarer? ;)

#2 - Linnéa

SV: åh, tack så himla mycket!

#3 - Maja

sv: det köpte jag på tgr här i kalmar för endast 20 kr :)

#4 - Kimberley

Vilken härlig blogg du har! Måste bara säga att ditt hår är super fint

#5 - Nellie

SV:
Riktigt gott! :)

#6 - Elinor

Ååh men tack du!!!

#7 - Katja

Sv: Ja jätteskönt :) Fast jag har tenta efter lovet så måste plugga :/

#8 - Thea

Fina bilder och jättefin blogg!
Kolla gärna in på min blogg!
Kram :)

#9 - Julia

Vad fin du är!

sv: ja chailatte är riktigt gott :D kram

#10 - Ida

Såå fin!