Emilia Sjödin

Varför läser du bloggar?
  • Uttråkad?
  • jämför dig med andra?
  • Få tips och inspiration?
  • För att få läsa något?
  • Veta hur andras liv ser ut?
....Eller för att titta på sjukt fina personer som du vet att du aldrig kommer att likna? Det brukar jag i alla fall göra. Jag kollar in på Kenzas blogg varje dag och det är inte för att se vad hon har skrivit utan för att se hur sjukt jävla fin hon är! Känner ni igen er? Fanny staaf, lillalie,egoina,Gina dirawi och Kenza, alla dessa tjejer är sjukt fina och jag läser knappt vad dom skriver om. Jag vill bara se bilder på dom för att få se hur fina dom är haha. 
 
När du läser en blogg, vad vill du se mest då? Bilder eller text?

Btw - varför läser ni min blogg, hade varit kul att veta.

 
#1 - maja

sv: haha jo jag vet, hade tänkt ta bort den nedersta bilden. ;) Men det spelar egentligen inte så stor roll då man söker på mitt namn så kommer det ju ändå upp på sidan (:

Svar: Ja, i och för sig så kan man ju ta reda på vart alla bor :)
Emilia Sjödin

#2 - Tyra

Var med i veckans blogg på min blogg ;)

Jag läser bloggar för att få inspiration och tyvärr jämör jag mig med andra ;) Känner igen mig sjukt mycket i det du skriver!

Svar: OH, ja självklart, jag kollar in din blogg snart! Vad kul att du känner likadant, jag jämför mig också ganska mycket med andra sorgligt nog.
Emilia Sjödin

#3 - Frida. ~

Fin blogg!
Kram på dig.