Emilia Sjödin

Frågestund
Hej! Kände att jag inte har något att skriva om nu eller fram över, så jag tänkte starta en frågestund. Jag svarar på alla era frågorna när jag har fått tillräckligt många frågor. Så nu kan ni fråga mig allt mellan himmel och jord. 
 
#1 - emiliaEmilia

När skulle du göra en video ? 50 saker ?

#2 - Linnéa

Vilken bild, som du själv tagit, har du blivit mest nöjd med? :)

#3 - Maja

Vart bor du?
Vem står dig närmast?
Har du några syskon?
Är du nöjd med dig själv?

Där fick du några frågor :) kram!

#4 - linnéa

När började du fotografera? :)

#5 - Lina T

Vad är det bästa du vet?
favorit mat?
om du inte har något husdjur, vill du ha det då? Isf, vad för något? :)
Går du på någon sport?
Favorit dag?
När fyller du år?
Sommarlov/jullov
din födelsedag/julafton?

Kram

Gå gärna in på min blogg, jag har också frågestund just nu!

#6 - julia [fotoblogg]

vad har u för kamerautrustning?
vad fick dig att börja fota?
hur gammal är du?
vars bor du?
:)

#7 - Lisa

Har du något tips på saker man kan göra när man har mist någon man älskar?
Vad är bäst: sena sommarkvällar eller mys framför brasan vid jul?

Kram<3