Emilia Sjödin

Polen bilder
 
 
Här har vi några bilder från warszawa, där vi åt en jättegod mat och efterrätt. Det var ett jätte fint torg där och vi fick chansen att åka häst och vagn (som var askungen liknande). Vi vinkade till alla som vi åkte förbi och alla var så snälla och hejade tillbaka. Jag fick faktiskt en ros av en ryss på torget haha! Jättegulligt! Jag pekade på en kille som gick på gatan och jag sade att jag också ville ha en ros eftersom att han höll i en, och då fick jag ögonkontakt med han och då sprang han tvärt över gatan och gav mig en vit ros, så snällt! Sedan fick jag också en ros utav en kille som följde med till polen också, det var verkligen jätte snällt det också, det var en röd ros btw.
 
Här var vi i poznan och där åt jag världens godaste pannkakor med choklad grädde och sylt. Jag köpte även ett linne i poznan också. 
 
Jag och mina vänner blev intevjuade och dom ställde frågor om blues musik, och vi kunde verkligen ingenting så vi skämde mest ut oss/sverige tror jag haha! Eller jag garvade så mycket så jag kunde inte ställa mig framför kameran haha, jag backade undan. 
 
Det fanns en sån där läskig gubbe på torget som stod stilla hur länge som helst, och sen när man gick nära så skrämde den mig haha. 
 
Sedan så var vi på auswitch, birkenau och det var väldigt intressant att få se, men det var väldigt tungt också. Jag tänker bara visa er en bild för jag är lite osäker på om jag vill lägga upp bilder där ifrån, dom är väldigt obehagliga att se. Men jag tror att jag har ändrats lite som person, jag har börjat tänka lite mer. Jag mådde väldigt dåligt över att vara där.
 
Det var fullt av coola bilar där med, egentligen är jag inte intreserad i bilar, men ni fick se en bild iaf.
jag och Fanny på bussen. 
Alla klasserna samlade.
 
Här var vi längst ner i sverige.
 
Jag och Nanna tog oss ett bad på hotellet men det blev att se väldigt romantiskt ut haha.
 
 
Det var typ dom bilderna jag har. Jag har haft en fantastiskt rolig vecka men underbara mäniskor. Tråkigt att resan är över nu, men ganska skönt att vara hemma också. Jag dygnade i natt? och är väldigt trött nu, vi dansade hela natten på diskot på båten och det var hur kul som helst! Men nu ska jag gå och sova.
Hoppas eran vecka också har varit kanonbra!