Emilia Sjödin

Bilder jag inte har visat
Här har ni några bilder jag har glömt att visa er. Vissa bilder är från sommaren och några är från hösten. Det är faktiskt så att jag tar miljontals bilder varje gång jag är ute och fotar, och jag tror inte ni orkar med att sitta och bläddra genom alla bilderna? Därför brukar jag ta dem bästa bilderna och redigera dem och sedan lägga upp på bloggen så att ni kan se de. 
Jag tror då inte att jag har visat dem här bilderna? De kanske liknar andra bilder men jag tror inte jag har lagt upp dem på bloggen. 
 
Imorgon har jag studiedag (ledig!!) och då tänker jag spendera dagen åt att baka inför julen. Pappa har köpt alla ingredienser så att jag kan baka imorgon, det kommer bli lussebullar, eller lussekatter som vissa säger? Eller finns det någon skillnad mellan dem?
I alla fall så hoppas jag att ni har haft en bra dag och jag tänkte även ställa en fråga till er som jag skulle bli väldigt tacksam över om ni velade svara på den lite snabbt.
 
Vad brukar ni baka inför julen? Bara pepparkakor och lussebullar eller har ni något mycket bättre/godare? Jag vill gärna veta, dela gärna med er recept till mig! 

Kramar på er! 
 
#1 - Carolina - Stall Assla

bloggtips, Du kan ju alltid välja ut ett tema och tänka lite outside the box när du fotar det :)

Svar: Tack för tipset :)
Emilia Sjödin