Emilia Sjödin

I love the freedom to being home alone
Blåa nyanser på bilderna (gjorda i picmonkey). 
Hejsan! 
Som rubriken lyder är jag hemma själv just nu och det är så skönt, göra vad jag vill utan att någon stör sig på mig, haha. Poppa musik i hela huset och babbla mina läxor hur högt som helst, och pratar med mig själv utan att någon frågar vem jag pratar med eller vad jag håller på med. Måste bara berätta en ska, igår eller om det var i förrgår (hur är det med minnet egentligen?) fick jag en kommentar från en tjej som hade läst min blogg och tycker att jag är jätteduktig, blir så sjuuuukt glad ska du/ni veta. Jag älskar att få response. Fick frågan om vad jag använder för kamera också, och för er som har hängt med i mina fotoinlägg så är ni nog ganska säker på att jag har Canon Eos 500D, jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sagt det till er,haha. Hellre en gång för mycket än en gång för lite. Mer om mina fotosaker hittar ni i kategorin fotoutrustning. 
 
Idag känner jag heller ingen stress eftersom jag har sovmorgon imorgon och slutar tidigt (kvart över två). På torsdag har jag studiedag vilket betyder att jag får vara hemma, kan verkligen behövas. Imorgon efter skolan ska även jag och pappa ut och övningsköra bil, okej, det är väl mer jag som ska övningsköra, haha. Hoppas eran dag har varit bra. 
 
Jag har verkligen fått bloggtorka just nu och jag skulle bli sjukt glad om ni ville ge mig några förslag om vad jag ska blogga om, släng in en kommentar är ni söta. 
#1 - amanda

film tips är kul :D

Svar: okej, tack för tipset :)
Emilia Sjödin

#2 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Du skulle kunna göra olika fotoutmaningar, gärna med en annan bloggare då ni tolkar olika teman. Jag & en kompis gjorde en sån utmaning, jätteroligt:)

Svar: okej det lät väldigt kul, men kan du förklara lite mer?Tack för tipset :)
Emilia Sjödin

#3 - Milina Salihodzic

Finis!

Svar: Tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#4 - /j<3

de ser ut att du har färjat håret på andra bilden :p

Svar: Haha ja visst gör det :)
Emilia Sjödin

#5 - Julia Forsberg

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack ! :)
Emilia Sjödin

#6 - Lisa Radojewska

sV; Visst :)
jag skulle vilja läsa lite mer om DIG, hur mer punktligt din vardag ser ut, hur och var du bor, med? intressen? mål innan årets slut osv :)
Kram

Svar: Okej! Tack så jättemycket för tipsen :)
Emilia Sjödin

#7 - aina [fotoblogg]

Fin du är!

Svar: Tack söta du! :)
Emilia Sjödin

#8 - Linda

fina bilder

#9 - Josefine Arvehall

Hej! har nu börjat berätta om resan till USA som jag gjorde i somras. In & läs & kolla bilder osv:)))

är allt bra med dig annars?:) kram

#10 - saandrafoto

hej hej, jag tycker att du borde komma in och kolla min nya design och kommentera vad du tycker? :) kram.

#11 - benedit ♥

kanske någon video? :)

sv; hihi ja :D

#12 - Louise

Hejsanhejsan! Just nu så kan du vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig - kika gärna in & var med? :)

... och glöm inte att du får mycket större chans att vinna om du följer via bloglovin!

#13 - Louise

Hejsanhejsan! Just nu så kan du vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig - kika gärna in & var med? :)

... och glöm inte att du får mycket större chans att vinna om du följer via bloglovin!

#14 - Berta K

Du skulle kunna göra ett inlägg där du visar hur du oftast redigerar dina bilder :)

Svar: Ja kanske det! Tack för tipset :)
Emilia Sjödin