Emilia Sjödin

Rosa skoterhjälm
Hej! Beställde hem den här goding i förrgår, och idag låg den på mitt rum, så sjukt glad. Visst är den snygg? Jag ville ha en lite mer "tjejig" hjälm och därför valde jag att köpa en rosa. Nu är det inte lågt kvar förens jag får göra uppkörningen och teoriprovet och sedan har jag tagit skoterkortet, längtar tills snön kommer nu! 
 
#1 - Elin

Hej! Måste bara få säga att herregud vilken snygg hjälm du har!! Jag bara måste få fråga vart du beställde den ifrån? Skulle du kunna vara så rar o skicka länken?:) Kan även passa på att skriva (nu när jag ändå är igång och kommenterar, hihi) att din blogg verkligen är super fin, och du tar så fantastiska fotografier! Keep up the good work, kram på dig tjejen :)

Svar: Hejsan! Tack så jättemycket fina du! Hjälmen hittade jag tyvärr inte på hemsidan. Men här är en likadan fast i en mörkare färg http://www.ridestore.se/fox-v1-vandal-hjalm-mx-pink ! KRAMAR! :)
Emilia Sjödin