Emilia Sjödin

Beställt
Hej!
Klickade nyss hem den här ursnygga kappan! Jag köpte den på sheinside och ni hittar kappan HÄR! . Den kostade endast 287 kronor vilket är ett riktigt bra pris tycker jag. Jag har för mig att jag sett jackan tidigare inne på Zara men den finns tyvärr inte kvar där nu. Jag blev verkligen jätteglad när jag såg att den fanns på sheinside. 
Jag har faktiskt varit duktig, för vet ni vad? Jag var så häääär nära på att klicka hem nya sminkborstar men jag stod emot haha. Duktig. Men det som är lite mindre bra är att jag klickade hem en kappa fast jag redan hade bestämt mig för att antingen köpa en kofta eller en väska som ni såg för några inlägg sedan. Typiskt mig. Det får väl vänta antar jag. Men om jag ska vara helt ärlig tycker jag att kappan slår allt faktiskt. Så snygg. 
 
Ta hand om er. Puss och kram! 
#1 - Emelie

Jätte fin ju!!

Svar: ja ellerhur! Längtar tills jag får den :)
Emilia Sjödin

#2 - Olivia

åh, så snygg!

Svar: Jag vet! jag längtar tills den är hemma! :)
Emilia Sjödin

#3 - Ida

Oj så fint! Ska kolla hemsidan genast om det finns bra grejer till bra priser ;-) bloglovin byte?

Svar: Ja det tycker jag verkligen att du ska göra ! :)
Ja självklart! Jag lägger till dig nu säg till när du följer mig :)
Emilia Sjödin

#4 - Emiza

snggt

#5 - Emelie

Sv: Det förstår jag ^^ Sheinside är verkligen en toppensida! Ett minus är ju att det dock tar lite tid att få sin beställning..
Kram<3

Svar: Ja precis! Fick betala en hundring extra för att den ska komma snabbare :/
Emilia Sjödin

#6 - Ida - foto & häst

så fin!! sheinside är bääst! så himla bra :D

Svar: Vad kul att du tycker det! Jag hoppas den kommer hem snart :)
Emilia Sjödin