Emilia Sjödin

Jag är bäst som vinnare

Tjenare ! Idag har vädret varit så tråkigt men jag bestämde mig ändå för att bada, det är ju trots allt semester. Jag drog med mig brorsan ner till havet och vi badade men det var jättekallt! Sen var det läskigt för det var fullt av maneter överallt vilket gjorde att jag blev rädd haha!  Att sedan ta en varm dusch efter det var inte helt fel kan jag då säga. Resten av dagen spelade vi minigolf, och jag vann som vanligt ( ego). Det var riktigt stora banor så det var faktiskt kul att spela. Nu väntar jag på att grillen ska bli till glöd så vi kan grilla! Hoppas allt är bra med er, kramar! 
#1 - hjjonsson.blogg.se

Mysigt! :D

Svar: Ja då! :)
Emilia Sjödin

#2 - J E N N I F E R

åh vad fina bilder!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#3 - Terese

Sv: Awe tack!