Emilia Sjödin

Frågestund angående mitt 2014
 
Hej mina fina läsare! Slutet på det här året börjar närma sig. Jag tänkte göra en såkallad årsumé med en hel del bilder från det här året, skulle det vara kul att se? Tänkte även skriva ett inlägg där man svarar på frågor precis som Tyra och Kenza har gjort. Men det kanske vore kul om ni ville ställa några frågor till mig också? 
 
Sedan ska jag även skriva om mina minnen från min memory Jar. Det kommer bli kul haha! 
 
Men passa på nu att ställa en eller flera frågor angående mitt 2014, det skulle vara jättekul! Annars önskar jag er en god fortsättning! KRAMIS! 
 
 
#1 - Sanna Widman

Svårt att komma på frågor men frågar lite ändå:

For du utomlands någon gång, vart isåfall?
Några speciella datum under detta år du kommer minnas?
Om du hade något nyårslöfte, höll du det?
:)

Svar: Tack för frågorna! Synd att jag inte vann i tävlingen men grattis till de andra! :)
Emilia Sjödin

#2 - Julia Svensson

Hur tycker du att du själv utvecklats med ditt fotande under 2014?

sv: Åh det var ju en rolig grej att ha frågestund om året!! Åh tack så jätte mycket och detsamma sötis!♥ kram

Svar: Tack för frågan ! :)
Emilia Sjödin

#3 - ☆Z I N J A☆

Det bästa du har hänt dig under 2014

Svar: Tack för frågan! :)
Emilia Sjödin

#4 - i s a b e l l a w l

- har du utvecklats under året med din blogg?
- Det positiva/negativa med att blogga?
- Om du skulle få gifta dig med en kändis, döda en kändis och ha barn med en kändis. Vilken/vilka kändisar skulle du gjort vad med?
- ditt favoritminne under 2014?
- Något/några mål (både utanför och med bloggen) för 2015?

svar: tycker nog också den var finare i färg ;)

Svar: Tack för frågorna! Kram :)
Emilia Sjödin