Emilia Sjödin

Jullov
 
Hej mina söta små läsare!
Idag tar jag äntligen jullov, så otroligt skönt! Idag ska jag ha en liten dansuppvisning inför skolan. Jag och min klass kommer klä ut oss till något roligt, och sen ska vi dansa i en ful utklädnad. Men det kommer bli kul! Bilder hoppas jag kommer! Det här är ett tidinställt inlägg så vi får se om jag håller det jag säger.
 
Efter skolan drar jag ner på stan med min kusin för att leta på en julklapp till morfar. På kvällen drar jag och mina vapendragare iväg på fest, antagligen för att fira in lovet. Jag hoppas det blir kul! Men det blir vad man gör det till har jag hört. 
 
Hur ska du fira in lovet? PUSS! 
 
 
 
#1 - Ida

Fint hår du har!

Svar: Tack! Visst, det kan vi göra. Blev nummer 71 :)

Svar: Tack så jättemycket! Vad kul! Jag blev nummer 10 :)
Emilia Sjödin

#2 - Ida

Så fin du är! :)
Sv: Ja verkligen!

Svar: Åh tack vad glad jag blir ! :)
Emilia Sjödin