Emilia Sjödin

Kärlek till mina sminkborstar
Godkväll! Eftersom jag inte fick något förslag om hur jag skulle förvara mina sminkborstar så valde jag att förvara dem på samma sätt som tidigare, i glas.
Jag gjorde rent glasen så det skulle vara fräscha och fina igen. Jag bytte ut det svarta glossyboxbandet mot ett rosa för att få lite variation. Problemet var ju att alla sminkborstarna inte fick plats i glasen och jag ville inte ha ännu fler glas ståendes på bordet så jag valde att rensa bland mina sminkborstar.
De sminkborstarna jag tycker är snyggast och använder mest valde jag att ha framme i glasen. De resterande 20- 25 sminkborstarna lade jag ner i min sminklåda. Det ser mycket enklare och finare ut nu! 
 
#1 - A L I C E L A R S D O T T E R

Vilken fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket !! :)
Emilia Sjödin

#2 - Julia Svensson

Åh vad fina!!

sv: Åh tack så jätte mycket vad glad jag blir! Kram

Svar: Tack ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Alice

sv: du får gärna följa mig på bloglovin :)

fint det blev!

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#4 - ☆Z I N J A☆

Oj! Så sjukt många haha

Svar: Haha jag vet! Måste sluta handla sminkborstar ! :)
Emilia Sjödin