Emilia Sjödin

Nya sminkborstar! Hjälp, sminkförvaring
Hej, ja jag vet vad ni tänker "Är Emilia en sminkborstmissbrukare?" när ni läser rubriken, och svaret är faktiskt ja. Det är nu ni ska tycka synd om mig haha. Nej men seriöst, jag måste sluta köpa sminkborstar. Snart har jag mer sminkborstar än vad jag har smink. Men de är ju så mjuka och jag kan inte motstå dem haha!
 
Men nu till min fråga. Jag har nu väldigt många sminkborstar och de får liksom inte plats i min förvaring längre. Jag brukar ställa borstarna i tre olika glas, men nu är de fulla och jag kan inte ha hur många glas på rummet som helst haha. Fult blir det också. Så frågan lyder - Vet du hur man kan förvara sminkborstar snyggt? Hur sorterar du dina? Eller har du dem bara i en necessär? 
 
Alternativ är att förvara dem såhär:
  • I olika glas/burkar/krukor
  • I ett sminkborstsett 
  • Liggandes i en necessär
Men jag vill inte förvara mina borstar på något av de här sätten så jag vill ha några nya idéer. Jag vill liksom att sminkborstarna ska synas, men de ska inte se för mycket ut, om ni förstår? 
 
De här borstarna köpte jag igår, och behöver en ny förvaring snabbt, det är POPPFULLT! 
 
 
 
 
#1 - Malin Lundgren

hej!
Ursäkta om jag stör med denna kommentar men du har en jättefin blogg och det skulle vara jättetrevligt om du skulle vilja kika in på min!
Kram och God Jul!

Svar: Hej! Tack så jättemycket ! Vad glad jag blir! Ja självklart ska jag kika in på dig blogg. Du kanske vill göra ett bloglovinbyte med mig ? Kram och god jul på dig också! :)
Emilia Sjödin

#2 - Alice

Oj, svårt eftersom det är de där alternativen som oftast är bäst! Min kompis har sjukt mycket sminkborstar, men hon har bara framme dem som hon faktiskt använder vanligtvis och lagt de andra i lådor. De som står framme står i vanliga glasburkar med sådana där blå små stenar i.

Svar: Ja det är ju det. Ja jag körde väl på samma förvaring som henne :) finns nog inte så många alternativ dock :)
Emilia Sjödin