Emilia Sjödin

Vinterland
Paljettoppen kanske inte var så tokig ändå? Eller vad tycker ni? 
 
Ni anar inte hur glad jag blev idag när jag vaknade och såg att det snöade ute! Så sjukt mysigt, det kanske blir snö på julafton ändå? Det är betydligt mycket ljusare ute och jag blir bara sååå glad! Min bror har borrat hål i isen  och det visade sig att det var två decimeter tjock is redan. Hur bra? Jag längtar tills vi ska börja angla tidigt på morgnar igen. Dricka varm choklad på isen och umgås med vänner! 
 
Älskar vintern! 
 
#1 - Julia

Gud vad fin du är! :D

Svar: Men vad glad jag blir! Tack så jättemycket söta du! :)
Emilia Sjödin

#2 - VERONICA - fashion blog

Sååå så vacker tjejen, extremt vackra bilder :) God jul på dig, ha en fin kväll!

Svar: Tack så sjukt mycket ! Jag blir jätteglad! God jul på dig också, kram ! :)
Emilia Sjödin

#3 - ☆Z I N J A☆

Så fin!

Svar: Tusen tack! :)
Emilia Sjödin

#4 - Natalie åhlin

wow så sjukt fint!

Svar: Tusen tack vad glad jag blir! :)
Emilia Sjödin

#5 - IDA - FOTO

Vilka härliga bilder :D

Svar: Åh tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin